Passion for Fashion

Shit, såg precis att jag blivit utnämnd till bäst (läs...sämst) klädda på Somewear bloggen. Jag skulle vilja tacka...tacka..Leeärarna (bara Ida, Sandra och Sofie som fattar den)...Kanska Sanna, do you?
Iaf jag vill passa på att lägga upp ett familjefoto...Kan ju inte ta åt mig äran själv, eller joo, men min point e att alla i Familjen Boroviskina har ett sence of fashion, så för att ge er inspiration...



Familjen är lite utspridd just nu...Luddovic och Ruben rockar Prag, dom har precis blivit utslängda från sitt boende, helt nakna och hatade..Tiny lever det ljuva livet i Milano, killar älskar hennes style...Dress for success så får du borta match ;)
Carlo e nere i Slovenien och lär dom jävlarna hur man power houar och Kusin Pivo bara schteeker i storstan... Miss u

Här skojjar Familjen till det,



Föressten så vill jag bara lägga in en parantes, som jag älskar att göra, och de e att jag hatar förkortningen LOL...Den missbrukas i detta landet.

Och en sak till, vi drar nog till San Diego på fredag =)

Kommentarer
Postat av: ludde

fan va fett, grattis al!

2009-03-19 @ 12:50:20
URL: http://hejprag.blogg.se/
Postat av: nordman

Nytt inlägg tack=)!!!! bring the pictures!!!!

2009-03-25 @ 00:03:15
Postat av: Catrine

För fasen uppdatera då brudar, jag vill ju vet hot gossip från San Diego!!! hahahaha

2009-03-26 @ 15:32:16
URL: http://catrinemagnusson.blogg.se/
Postat av: humorbarn

haha vilka hetingarxD

2009-04-25 @ 15:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0