KÄÄNDISAR

Yes!! Vi börjar få kändisflowet nu!!
lgår kom min kusin hit och efter att festat loss lite med våra grannar drog vi upp till Hollywood för att fylla våra kroppar med alkohol... Vi var på väg till ett ställe som heter Kress men det var en sån jävla kö, så vi svängde av runt hörnet och headed to Les Deux istället, och där stod han, utanför en bar på vägen... Jared Leto.



Och jag kan ju säga så här... He did not look like this. Han va blek, skäggig, sleten och kort som fan. Jag som älskar kändisar kollade på honom utan att reagera. Sån tur var va Gago min kusin och Sandra lite mer på hugget och uppdaterade oss andra om vem det var. Vi acted cool iaf och gick in på Les Deux för att fortsätta festen, det är då den svarta versionen av Elvis dyker upp... Vi tycker ju självklart att han ser jävligt glidig ut och börjar snacka med han och hans kompis...Dom snackar om nått Dukes of Daville, och vi har ingen aning om vad dom snackar om...jag va ju inte ens i närheten av hur full jag brukar va (Kussen e jugge, behöver jag säga mer?), men fortfarande helt lost. Sandra tog priset för fullast på stället och hon fick nån skiva som vi sätter på i morse, då visar det sej att de e snubbarna som gör låten "beggin" (spelas flitigt i US and A, just nu)..Enjoy vettja!



När Les Deux stänger börjar jakten på en taxi och det va fan inte det lättaste... Efter att kollat på några fett grymma street dancers står jag ute vid väg kanten och försöker haffa en taxi då åker det förbi en bög jävel i en bil och spottar på mig!!! Träffar min sko...Men jag blev glad ganska snabbt igen efter att Sandra gör den sjukaste grejen... Vi lyckas haffa en taxi och alla hoppar in, min kusin där fram och vi 5 brudar där bak. han smäller igen sin dörr och det är då Sandra säger helt lungt och trevligt;

Sandra - Excuse me, can you open your door?
Gago - Why? Your door is open...
Sandra - Please just open your door...
Gago - But your door is open?!

Det är då en hemlös luffare springer fram och öppnar framdörren för han ser att Sandras hand sitter helt fastklämd i bildörren... Vilken viking va? Sen garvade hon hela vägen hem, där en efterfest utan sprit skulle styras upp... Det gick sådär...





Hej hopp... Akta er för spott!

Kommentarer
Postat av: ludde

hur fan gick det me sandras hand?

2009-03-09 @ 20:13:49
URL: http://hejprag.blogg.se/
Postat av: Al Pachino

Hon överlevde...Den va ganska svullen dagen efter men inget va brutet =)

2009-03-09 @ 21:47:49
URL: http://bajskorv.blogg.se/
Postat av: moe

det första jag såg var en blå hand! fast hon var glad ändå!viking!

2009-03-09 @ 23:31:18
URL: http://bajskorv.blogg.se/
Postat av: Nordman

VEEEM FAAASIIIKEN SPOTTA PÅ DIG ALEX? jag ska döda´n!



Jag ääälskar era kändiskap, keep on workin it girlys=)

2009-03-10 @ 00:05:47
URL: http://soffanpower.blogg.se/
Postat av: Al Pachino

En ful liten mexare som åkte förbi i en rutten bil... För jävligt asså.

2009-03-10 @ 00:44:26
URL: http://bajskorv.blogg.se/
Postat av: plantan

hahah vi mexare e sååå cooolllaaa

2009-03-10 @ 07:54:44
Postat av: Al Pachino

Ni borde kvävas med tacos hela bunten.

2009-03-10 @ 08:03:30
URL: http://bajskorv.blogg.se/
Postat av: plantan

Nej det där var väl väldigt elakt sagt.. ändå ligger du med dom slyna!

2009-03-10 @ 13:29:58
Postat av: Al Pachino

Tsss... skulle hellre tugga av mig min egna fot och äta den till middag.

2009-03-10 @ 14:46:04
URL: http://bajskorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0