Tina Wonder in Pink sings Natalie

Finbesök på Oaken idag! Plant is in the house och hon ska slagga över. Bingen är inte stor nog för oss båda, så hon får duna på golvet. Hon har just vart och förpestat muggen. Det e lugna puckar!

Mamma Viveca bjöd på tacos så att vår gäst skulle känna sig som hemma. Pappa försökte prata långsamt och tydligt så att han kunde göra sig förstådd. Det är sällan mexare kommer på besök.

I väntan på the big trip har jag självklart försökt hålla mej i form. Varvat med gratis prov gymmande har jag även byggt upp ett eget hemmagym. Här finns den stora bollen, matta för sit ups, hantlar och gummiband. Under träningen spelas självklart Natalie om och om igen. Det börjar arta sej nu vill jag lova. Plantan får givetvis höra min ljuva stämma.

Mina bröst...de är äkta!




Älskade 90-tal!


Kommentarer
Postat av: plantan

DUUUU är sååååå snygg!!! och de måste ju ha vart världens bästa fotograf!!

2009-01-31 @ 19:09:30
Postat av: Erika

Sandra Love!! Jag tror du kommer göra kariärr i LA!! Med den krippen spelar det ingen roll att man inte kan sjunga!!hahaha



2009-02-01 @ 22:11:23
URL: http://myerikalife.blogg.se/
Postat av: ludde

hahhah så jävla bra att mamma bjöd på taccos för lantans skull!

2009-02-01 @ 22:43:21
Postat av: catrine

hahahahaha va faan sandra??!!! hahahaha ni e fan knäppa, så jävla roliga!! =) xx

2009-02-09 @ 02:50:20
Postat av: Linda

Vad är det för fel på din mage?? :O

2009-02-18 @ 12:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0