Hur e det med formen?

Från Reftele kommer hälsningen att jag tackar Allah för att jag jobbar med påsar, å inte har en påse själv (på magen). Stomi is so not hot right now.

Men form frågan hänger fortfarande i luften. När Sandy, mad tight, gör sig redo för att hänga på Muscle-beach får The Fat Kid å The Fat Hoe passa oss så vi inte hamnar på Muffin-beach.




Men ni kan va lugna, jag har lagt upp ett strikt avancerat träningsschema åt oss. I måndags joggades det 1 km, i tisdags 1,5 km och idag ska det bli 2 km. Det e tufft att träna sig i form för L.A vistelsen, men vad gör man inte för att känna sig fräsch?
flötiga kyssar xxx


Kommentarer
Postat av: tina

Det ser FETT ut! Kommer blir sa kul att folja denna bajsblogg.

2009-01-29 @ 15:29:43
Postat av: tina

forresten moa, DU ar SNALL som haller upp FETTET pa alex sa att den slampiga SLITSEN ska synas pa fotot. DET AR EN RIKTIGT VAN!

2009-01-29 @ 15:39:05
Postat av: Anonym

Brudar ni maste trolla lite har for man kan inte se era kommentarer!

2009-01-29 @ 15:43:07
Postat av: moe

tiny, pssst, jag trycker henne & hennes fett åt sidan, så att snyggingarna bara ska se mej. coz Im shining! inget ska komma i min väg... moahahah

2009-01-31 @ 20:44:15
Postat av: M

En fet e ju aldrig fel. två fet e ju even better.

2009-02-02 @ 23:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0