Tonight's The Night!

Inatt typ klockan 3-4 där nångång bär det av till Landvetter... Sen smäller det, via Paris kommer vi ta oss till The Land of opportunities (eller hur det nu stavas...) Vi kommer att va framme mitt på dagen och då kommer vi ta oss till Hostelet vi bokat de två första nätterna... Så här ser det ut...



Måste ju även bifoga förklaringen av hotellet;

"Ett centralt beläget hostel endast en minuts gångväg från Hollywood Boulevard. Du får tillgång till kök, uteplats, internet och en "all you can eat pancake breakfeast" varje dag. Uppträdanden varje söndag och onsdag av Los Angeles hetaste komiker!"

Whaaaaaa, nu jävlar köör vi!!
All in, förlora allt!!


Kommentarer
Postat av: tina

FiiiiiFaaaaan vad jag ar avis nu! Jag vill ocksa, Jag vill ocksa, JAG VILL OCKSA!!!



Ni far ha det sa jakla galet. Ett tips om hostel skulle behovas fler natter ar ORBIT. Kolla upp det, ligger i korsningen Farifax och melrose blvd (tror jag om jag inte minns fel). Lagom sunkigt och med massa lyckosokare. Skitnice tid hade jag dar for ett par ar sedan! Miss it!



Fan gals. Love u och gor massa saker som inte jag skulle gora for skulle jag saga the other way around skulle ni inte fa gora natt! Trakigt ju!



pusse

2009-02-02 @ 14:28:10
URL: http://onedollarbaby.blogg.se/
Postat av: ludde

good luck in US and A! för nu e de for real motherfuckers!!!!

2009-02-02 @ 23:03:04
Postat av: SP

Fööör FAAAN va häärligt brudar!!!! glömm nu inte att hitta spencer från the hills och ge han en klackspark i nyllet, de e de nästan de viktigaste på hela eran resa..............:P



ROCK FÄÄÄTTT!!!!

2009-02-03 @ 10:33:18
URL: http://soffanpower.blogg.se/
Postat av: Mr J

looking good!!

jag har bott på det där hostelet förresten!!! gratis grill buffe en gång i veckan ;)



håll inte igen med skandaler nu!



2009-02-03 @ 13:40:40
Postat av: Anonym

UPPDATERA! Jag antar att ni 'r busy just nu eftersom ni inte ens har nagonstans att bo men Bangkok ar trakigt idag och jag nehover en uppdatering! bring it!

2009-02-05 @ 11:26:35
Postat av: Sandras lillsis

kom igen nudå, uppdatera bloggen!

Jag älskar dig sandra // lillesyrran

2009-02-05 @ 21:06:52
Postat av: Anonym

hohohohohohohohoho

2009-02-05 @ 21:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0