Sandras B-day

Då var man 23 år gammal. Igår var min födelsedag. Dagen började självklart med vacker sång, från Alex i sängen brevid och från Moa inne på muggen. Underbara stämmor! Strålande sol och värme som jag alltid tycker det är just på min födelsedag. Vi drog ner till stranden och slog på riktigt stort när vi skulle köpa glass. När vi satte oss på en bänk för att avnjuta de enorma glassar vi tjackat, kommer en tant och slår sej ner breve för att joina oss medan hon äter sin lunch. Hon ville fööör mycke och pladdra på om allt mellan himmel och jord.

En bit längre bort stötte vi på Ida, en dam i 60 års åldern från Norge. Vi bubblade en lång stund och vi blev så goda vänner att hon tillomed erbjöd oss hennes son.

Presenten jag skulle få av Alex och Moa var Aron the handyman. Mycket snack och liten verkstad där, för inte dök han upp inte. Alex har förövrigt bestämt att jag måste ligga med en fet asiatisk rappare som är dvärg. Helt klart drömkillen. Vi får se om han dyker upp. De är ju trots allt skyldiga mej ett skjut!

Kvällen avslutades på Hayd, ett hak i Hollywood. Kvällens napp för min del blev Dynamic, jajjemen så hette han, och han hade två, 2, tänder!

Torrt för Alex del som höll sej så nykter att hon sa idag att hon faktiskt kommer ihåg alla konversationer från gårdagen.
Moa var populär bland damerna.

En mycket lyckad födelsedag. Undrar om Dynamic kör 3 dagars regeln, jag hoppas sååååå att han ska ringa!

Kommentarer
Postat av: sofie

hahaha grattis sandra! verkar som du fått en förträfflig födelsedag..!



och till dejj alex vill jag säja...:

Whattttaaaffaaaakk is the matter with you???? hålla sig nykter på en torsdag....????vaaa de liknar ju ingenting!

SHape up!



och moa! härligt att du får till de med damerna iallefall=)



keep on rolling brudar!

pussss

2009-02-20 @ 16:56:54
URL: http://soffanpower.blogg.se/
Postat av: Alexilalalaaaa

Sofie, ta det nu lugnt...Vem sa nått om att hålla sej nykter...Jag va bara nykter enough att komma ihåg hela kvällen dagen efter!! LIte ovanligt för min del så jag nöjd.

2009-02-20 @ 19:07:19
URL: http://bajskorv.blogg.se/
Postat av: moe

haha yeah right nykter not! kunde ju inte komma ihag vem hon gett sitt nr till dagen efter, tihih!

haha, fa till det med damerna skulle jag inte kalla det, haha!! jag har min arabiske pojkvan, han e underbar n I stay true.

2009-02-20 @ 19:40:16
URL: http://bajskorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0