Hollyhood

Vi kan ju inte säga annat än att L.A is the shit, men vi måste ju erkänna att våra Glam drömmar om att åka helikopter över Grand Canyon, Lyx Yacht utanför O.C mm etc osv har suddats ut lite... Just nu sitter jag och Sandra inne i arabernas (våra grannars) lägenhet och tjuvsurfar på ett gratis nät för vi vet inte om vi kommer att ha råd att fixa eget (Dom e inte hemma, så vi funderar på att sno lite mat)... By the way arberna är nog svin rika, vi va ute och slirade med dom i hollywood... Då var det Cab genom stan och grey goose vodka som gällde!! Igår var det bensin vodka, 2 liter för 80 spänn!

Besökte Vencie beach häromdagen oxxå, fett ställe!! Har inga bilder just nu men det kommer people... Här har ni en bild på Snoop John istället...



En annan sjuk grej...Till och med skyltdockorna här har sillisar!!



We love you, and God bless the arabs.

Kommentarer
Postat av: Tina

KRAV till nasta inlagg ar VEM det ar som skriver. Jag vill veta sant.Ibland ar det uppenbart, ibalnd ar det svarare. GIVE US YOUR NAME MOTHAFUCKER.

2009-02-13 @ 08:14:00
Postat av: sofie

Håller med Tina! Rakt av! man måste ju läsa och ha personens röst i huvvet! de här är helt confusing nu.. jag fattar lixom ingenting..............



miss u...

2009-02-13 @ 22:19:31
URL: http://soffanpower.blogg.se/
Postat av: Al

haha sorry girls.... Läs det med min röst, eller skojja till det lite och läs det med en fransk accent!!

2009-02-13 @ 22:31:54
URL: http://bajskorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0