Glidigt.

Shit, what a day!
Vi gled runt lite inne i Santa Monica på jakt efter ett par cyklar...Dock hittade vi ingen bra shop så vi gled bort mot Venice. Där fann vi dom, våra nyinköpta bäbisar! Min (Al) är turkos och jag har döpt den till "Chillin with my homies", Sandras är röd och hon har döpt den till "Röda Faran" men  hon är sugen på att byta till något mer american... Moe's är blå och hon kallar den "The Glider"... Check them out!







Yeah, Solen har skinit hela dagen..Vi har glidit längst hela stranden...Och nu ska vi snart börja göra oss redo för kvällens överaskningar.. Vi ska hooka upp med Isabelle och Feysa, två brudar vi pluggar med sen ska vi ut i Hollywood och go fucking mental!!

 

Här sitter jag och Schteeeker men en Somewear tisha som Jag fick ett "I really like your outfit, nice t-shirt" inlägg för, från cyckel snubben idag...Riiight on!!





Så här ser det ut i vissa delar av Venice och i andra så här...



Cykla eller dö! We love you.

Pözz och Kjam


Kommentarer
Postat av: ludde

fan va läckert det ser ut! vad fick ni casha för bikesen?

2009-02-23 @ 17:07:37
URL: http://hejprag.blogg.se/
Postat av: Alexilalalaaaa

Typ 150 $... Kunde ju köpt skruttiga gamla på internet, men vi kände att vi förtjänade några fina cyklar för vi har ju ingen bil!

2009-02-25 @ 01:43:09
URL: http://bajskorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0