Dr. Phil & Myhouse

Shit where to begin... Igår blev det ju en hell of a utgång.

Blev inbjudna till Myhouse, en av de hetaste nattklubbarna i Höllywuud... Det skulle ju bli en lugn kväll eftersom vi hade skola idag kl 8 (Jag va den enda som kom upp,guldstjärna i kanten!!), men vi stog på listan, för en snubbe vi träffat några dagarn innan va Host där igår, så vi kände att vi inte kunde missa det...

Kvällen blev ju mindre lugn för Sandra och Moe, dom blev as packade och Sandra använde alla i hennes närhet som stödpelare, men vi blamar henne inte, vi har ju alla vart i den sitsen nångång. Moa firade med att glömma sin mobil i taxin på väg hem...Jag träffade en "kändis" en basketspelare från Lakers, tror jag att det va...va ju inte helt nykter så jag kommer faktiskt inte ihåg...han spelade i NBA iaf. Men back to nattklubben... Hela stället är inredd som ett hus med kök och hela skiten!



Ni måste kolla in bilderna på www.myhousehollywood.com... Kunde bara få tag på en bild, I'm a loooser

Men skit samma för idag har jag och Sandra fått våra 15 seconds of fame... Vi har var audience i självaste Dr.Phil!!! Yeeeeeay...Front row babe hahaha...Vi kom typ sist och tänkte faan nu kommer vi få sitta längs bak men då haffade audience killen oss och sa, You two girls in the front...Schteeekigt Kärstin!!

Visst e han söt?! Ännu sötare i verkligheten ;)



Så people, håll utkik, säsong 7...Programmet hette How to fix a broken family...
Jag och Sandra sitter längst fram och apploderar till Philly och nickar när han säger nått bra!!



Så här såg vi ut i programmet, så ni lär ju känna igen oss.

Kommentarer
Postat av: Sofie

steg för steg börjar ni närma er the red carpet!

Maama proud girls, maama proud!





p.s alex.. e de en peace tisha jag skymtar innanför den 12 år gamla smutsrosa bikbok jackan???? maama more proud om du hade den i dr phil tv!

2009-02-26 @ 23:15:05
URL: http://soffanpower.blogg.se/
Postat av: Alexilalalaaaa

hahaha soffanpower med hök ögon, ingen trend undgår dej...men tyvärr va den inte med i Dr.Phil...Man skulle helst inta ha varken jeans eller t-shirt...Men du kommer ju se en Somewear på Britney snart ;)

2009-02-27 @ 07:21:43
URL: http://bajskorv.blogg.se/
Postat av: Alexilalalaaaa

ps. snacka aldrig skit om den rosa jackan, jag älskar den som om det vore mitt egna barn.

2009-02-27 @ 07:23:12
URL: http://bajskorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0