Arab kvällen...

Ni har ju tidigare läst om våra kära grannar "araberna"... Jag (Al) träffade dom nyss när dom va på väg från vårt bostadsområde och jag bara hey guys where u going?? Då ska dom åka typ en timma iväg för att gå till Mosken och be... jag bara damn, vad tror dom om oss egentligen som blev as packade sist gång vi var ute...på deras bekostnad. Men det e nog lugnt jag har räknat ut att deras papper är oljeshejkar och jävligt täta...



Den Kvällens (I sexiga poser...)







Jag sitter iaf hemma i lägenheten själv, Moe och Sandra är ute på jakt efter sexiga hookerheals och jag va tvungen att vänta med tvätten... Moa träffade nämligen nån dude ute en kväll som ville bjuda med oss på nån oh so fancy nattklubb... (dresscode, klackar och cocktaildress) Kan ju va BS dock, dom e ganska duktiga på sånt här... Men om det e for real ska det va kändistätt, så vi får se hur detta slutar...

Moa har även träffat en "kändis" Ingen vi visste vem det var, men han va tydligen en jätte känd wrestler för dom som gillar wrestling!!! Så sakta men säkert..we're getiing there!!

Kommentarer
Postat av: Plantan

HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

är detta ett skämt eller är personen allvarlig? och vem är det som är den lesbiska? för dessa tre tjejer är de mest snoppkåta tjejer jag känner(förutom mig själv) hahahhahha

tjejer fortsätt uttnyttja shejkarna hahahah

lovveee

2009-02-14 @ 11:35:27
URL: http://plantanikorea.blogg.se/
Postat av: Ullis

Fan va kul de e o läsa eran BLOGG!!!!! Varje gång jag skriver bajskorv uppe i fältet och ser att ni har uppdaterat får jag kviller i hela kroppen och vill bara ha mer o mer!! Vad heter ställerna ni går på?? Om ni vill ha kändistäta ställen ska ni gå till Villa aom ligger på melrose avn typ i korsningen me la brea. Ett annat sställe som heter foxtail, där vart jag uppraggad av en top model ;) Keep on patying girrrls, jag ska knega på så jag kan komma snart!!! PUSS PUSS PUSS

2009-02-14 @ 11:44:03
Postat av: S.P

WHO THE FUUUUCK IS REBECKA! im gonna slice her down!



keep on fucking with arabs girly girlys!!!



miss u

2009-02-14 @ 13:13:44
Postat av: ludde

HAHAHHAHAHHAHAH rebecca, vilken liten fjortis! fan va kul!

2009-02-14 @ 13:47:19
URL: http://hejprag.blogg.se/
Postat av: Moe

nu försvann "rebecca" jag får återberätta vad hon skrev helt enkelt typ "kåta slynor, hur många tjejer har du legat med lesbiska fitta typ"

haha!

nu tycker inte jag att du ska låta så agressesiv, araberna e inte tvåkönade. Muhammed, abdullah, walid n the boys e BOYS, det märkte vi när vi gav dom lapdances å en fick ståfräs. tjing tjing

eller vad hade du in mind?



2009-02-14 @ 21:35:36
URL: http://bajskorv.blogg.se/
Postat av: Brollan

Fyfan

2009-02-17 @ 15:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0