världens bästa helg

Jag har haft en sån grym helg, jag måste bara dela med mej. den har varit lugn för min del, men med en hel del olika aktiviter. Fredagkvällen bjöd på sushi på Koi, en solklar restaurang i Hollywood. Bästa sushin någonsin, det var garanterat orgasm i munnen.....hemåt.......Lördagen började med pumpa pannkakor och färskpressad juice på ett cafe, innan jag mötte upp damerna och vi tog en sväng ner till Venice. Tjejerna på hojarna och jag på rolerblades. Som vanligt var det freakshow i Venice, för tre dollar kunde man seriöst se en riktig freakshow med djur med 2 huvuden.
Klockan sex kom skjutsen som bar av till ett Spa i Hollywood, 50 min helkropps massage. Jag är lite öm idag men satan va skönt det va....sen vidare hemåt, middag, jacuzzi, censur.
Söndagmorgon, strålande väder, så varför inte passa på att ta en helikoptertur över LA. Längs med stranden, över Malibu, Beverly hills, Hollywood. aron spellings kåk är inte o leka med, Madonna har rätt fräsch villa hon med.......lunch...hem.......
Gillar verkligen de rosa molnen som jag befinner mej på. :)

Kommentarer
Postat av: Catrine

en fråga, vem är killen som betalar för allt miss low cash?? hahahah ;) Kändes som han inte fick med sitt namn i din text! hahaha Moe, we gotta talk!! hahaha kan du fixa skype?

2009-04-06 @ 03:09:54
URL: http://catrinemagnusson.blogg.se/
Postat av: Sandra Dee

Alex :)

2009-04-06 @ 06:44:02
URL: http://bajskorv.blogg.se/
Postat av: Ullis

Fan va kul SANDRA!!!!! Går du vart han än går?? HEhehehe jag har ocksp käkat sushi där, sååå gott och så ser man alltid nån kändis varje gång man e där :) Fortsätt gå på de rosa mpolnen o fortsätt uppdatera!

Puss på er

2009-04-06 @ 15:09:39
Postat av: sofie

MEEEN SHIIIITTTTTTT!!!!!!!!=)

2009-04-07 @ 00:16:52
URL: http://soffanpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0