sky-high!

Nu är ett jävligt olugnt SB över, veckan gick som ett swish, va fasiken hände?? Men vissa bilder får oss att minnas de dimmiga nätterna inne på Hollywoodklubbarna, som inte annat än kan sluta i scandal. Det tar vi nästa gång.... för...
Vad vore en bal på slottet...eller en natt i VEGAS, Sandra motherfucker!!! Men Sandras Vegas trip är henne fan så väl unt, speciellt med tanke på vad hon fixade till brudsen, en helikopter ride, fan inte illa alltså!
Helikopterridesen gick över the Valley, ner till Santa Monica över havet ut mot Malbu, för att sedan svepa in över Beverly Hills, Bel Air å Hollywood. Såg The Playboy Mansion från helikoptern, flashade mina inte riktigt så stora tuttar som bunnysarnas å var nära att hoppa av excitement när vi gled in över Johnny Depps kåk.
Som körsbäret på den frusna yoghurten åkte vi dessutom limo till flygplatsen, det fixade vår kära, o gärna avklädde granne Candyman. Den dagen kände vi oss ganska schtek... check it out...

Elin på väg opp sky highhh


från akons musikvideo shoot, hollywood blvd, godismannen, Bel-Air villa å stekarna themselves... haha.... mmhm

Som grädde på chokladtårtan, började Pachino o jag denna veckan med en sweet boatride nere i Longbeach. Det är verkligen SOMMAR här nu, asvarmt å svettigt. det e fina grejer.



jäkla nice drag i båten, fast kanske inte när vi stod vid ratten, det viktigaste e ju att inte spilla drinken :)



Innan jag säger goodbye å drar ut o powerwalkar med mina trimmade bitches, vill jag bara skicka en extra liten hälsning till våra fina besökare som nu har lämnat L.A å oss bakom, iallafall för ett litet tag, Elin o syrran =)


Puss på er ladies!!!!
o snusk på er andra hehehhehhe

Kommentarer
Postat av: ludde

fan va fett, ser javligt glassigt ut pa bilderna! vems ar baten?

2009-04-22 @ 14:49:47
URL: http://hejprag.blogg.se/
Postat av: Nora

Jätte intressant inlägg och jag tycker om din bloggardess haha:) Kram!

2009-04-23 @ 10:22:27
URL: http://stortolitet.blogg.se/
Postat av: pla

2009-04-23 @ 10:50:34
Postat av: plantan

Fan va snygga ni är tjejer!!!! me likeilike!!!

2009-04-23 @ 10:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0