Spring break

Tiden går för jäkla snabbt...men det är väl tur det för då har man ju kul. Och det har lätt vårt spring break varit! Min polare Elin (alias Gripen) var här på besök från Teneriffa. Vi hade inte träffats på två år, men det var inget som förändrats förutom var vi bor nuförtiden.

Elins visit invigdes med en helg av party och aktiviteter. Ölkannor i Venice, clubbande i Hollywood och dagstur till Universal studios.

På onsdagen fick alla brudarna en varin tur med helikopter över LA, The Alex La tour, ..inte nog med det, skjutsen dit var i en limo som vår nya granne Candyman kör.
Som tack till Alex för helikopterturen gav tjejerna bort mej för kvällen. Man måste ju ta en för laget :P.....min kväll spenderades först på restaurang och sedan i jacuzzin.....

Min spring break avslutades helt perfekt med en roadtrip till Las Vegas. En svit på the palms med utsikt över stan, Paul Mccartney konsert på kvällen, provade lite gambling men ingen vinst. Vakna måndag morgon med frukost på sängen...room service :) och sen ett soft bad i jacuzzin innan det bar iväg hemåt. Jag skriver det kort men lovar fan att jag kan leva länge på de dagarna.

Happy days!!


Kommentarer
Postat av: hedda

ååh, vad gott med så mycket frukt!

2009-04-23 @ 22:34:27
URL: http://heddami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0