kändisflow

hej alla glada!! är det inte en underbar dag idag? jag vaknade imorse å bara kände yes todays the day!
syrran min har vatt här å hälsat på, o jag må säga att det var en kändisflow vecka, big time!
började med att skolan rövknullade oss från alla håll å kanter, men övergick till springbreak, å det känns so fucking nice!!
i torsdags blev det Villa nightclub, där inte bara alexander skarsgårds sågs i vimlet, utan även Leo. så jag gned mitt ass lite mot hans, men fan tröstade inte att gå fram. men fan va fin han är, sicken man!


sen drog syrran, Elin, Felicia, Carro å moi till America´s Got Talent. But America´s DON`T! fan va alla sög som ställde upp i programmet, det var ju ett jäkla skämt asså. en gubbe i kavaj med två avdankade strippor dansandes,en kille i bar överkropp som balanserade svärd på huvvet (å misslyckades). å en gubbe som knöt ihop körsbär med tungan, wtf?? å vad säger man om 5 steppande 30-åriga syrror? det var def det bästa numret för kvällen.
men jag måste erkänna att största anledningen till att jag ville ner till manhattan beach för detta var ju självklart den store Hoffen. David. jag säger då det, snygg som fan, STILL! flexin asså.


kolla, porrigt värre!

de andra brudarna dreglade lite mer efter Nick cannon, som var med i programmet i ca 2 minuter, haha.


Sen en helt vanlig eftermiddag lite längre ner på gatan här där vi bor, satt vi å käkade på ett diner. det e bara vi där inne och ett par + david arquette. jag trodde bara det var en kopia, men det så var han. från o med nu blir det frukost, lunch å middag på detta diner. fast att deras sandwiches å potatissallad inte var av det absolut godaste laget.



men det här är yum yum.

idag ska vi flyga helikopter!! LOL fi fan!
pusselipuss puss


Kommentarer
Postat av: soffanpower

heeeeeeeeeeeeeeelsefyyyr va uuuunderbart!

vem av er skrev? kösssssssssssssss

2009-04-17 @ 19:48:05
Postat av: sissi

Hej. Jaa älskar o lässa eran blogg. Va roligt ni verkar ha det. Mvh Sissi

2010-11-28 @ 19:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0